Sladden är död.

Kamerasladden är officiellt död.
Jag kan inte bjuda på några bilder:/
Men jag har köpt hårfärg,örhängen,strumpbyxor och NYA SKOR!
Dom är fab.

Besöket hos doktorn var ett jävla skämt.
En jourläkare som inte kunde svenska,missförstod allt så en undersköterska+ överläkare fick komma och reda ut situationen.
Men självklart: det är inget fel på mig.
Men de tog inget halsprov så man vet ju aldrig.


Nya kursen?
Det kommer bli tufft för mig som kommer vara borta minst 1 vecka.
2 indivduella uppgifter(ink tenta)+4 gruppuppgifter innehållande minst 2 vetenskapliga artiklar per uppgift för högsta betyg.

Kommentarer
Postat av: Starlet

De där vetenskapliga artiklarna knäcker mig!

2008-09-30 @ 20:11:45
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0