Man får inte resa som singel!

Min mamma hade sparat en veckas semester för att kunna åka på en sista-minuten resa,helst till Grekland.
Hon hittade en jättebra resa,till någon paradisö för 1598 kr. Men när hon skulle beställa den så var man tvungen att resa 2 personer! Om hon ville resa själv fick hon betala tillägg och istället för 1598 kr hade det då kostat 2900 kr!
Den andra alternativet var att dela rum med någon okänd person på Mallorca.
Jippi. Få man inte resa som singel eller?

Mamma till mig:
Jag har köpt veckorevyn och vet du vem jag är lik?!
Selma Blair! Så såg jag ut för sisådär 20-30 år sedan...
Hon skulle kunna vara min dotter!



Kommentarer
Postat av: carolina

jag gilalde den, haha :P

2008-09-01 @ 22:51:40
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0