Fast

Jag känner mig liksom fast i fredagen.
Pappa är här och tvättar så jag kan inte plugga ordentligt...
Och det har kommit nya avsnitt av Top model,top design,Fringe och project runway så det måste ju ses ikväll...

Efter den underbara träningen gick jag och solade.
Gick förbi Spicy house och det luktade himelskt!
Kom hem duschade jättesnabbt sen tog jag med mig Putte och vi käkade lunchbuffe!
70 kr för obegränsat med mat + dricka+kaffe och kaka(fast det var ju inga kakor jag skulle äta,finska pinnar typ. Äckligt)! Väldigt bra pris! Kanske inte den nyttigaste maten men ibland är det så gott att äta friterat ;)

Mätta och seriösa ;)

Gårdagen motion: Simma 1 km
Steg: 10.015 st
Där klarade jag mig allt ;) Nej jag har faktiskt läst att kvinnor mellan 18 och 40 år ska gå minst 12.000 steg om dagen... så tji fick jag!

Kommentarer
Postat av: anna

jo jag vet jättesynd, men det är fint ändå tycker jag =)

2008-09-26 @ 19:28:32
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0