Det klart jag är grym-det var dyrt!

Jag har haft körkort i snart 3 månader.
Och jag har kört bil.. 8 gånger?
Jag har kört alldeles för liite,jag är redan rädd för att köra bil!
Men idag så gav putte mig oändligt med komplimanger när jag körde.
Jag kör ju jääkligt bra när jag väl kör...
Men jag kan ju inte bli glad... mitt körkort var svindyrt,jag har tagit sååå många körlektioner så jag borde vara bra.


När jag äntligen hittade sällskap till Håkan hellströms konsert den 30/10 blev den flyttad... till Februari!!!!!


.......................
Fan vad jag är dum.
Kan inte skriva ut Oh-bilder ordentligt. Jag har fått alla i livesize,typ 150 sidor känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0