Antm 11

Nu har säsong 11 börjat i USA!
Säsong 10 har inte börjat i Sweden än... nästa vecka tror jag! Helt fel person vinner iallafall.

Verkar bli en bra säsong med mycket drama. En av tjejerna har en vääääldigt ovanlig bakrund för antm och de konservativa tjejerna från södern håller på att bli tokiga! Kul!
Jag är såå kluven när det gäller top model.
Jag har alltid följt programmet,gillar kläderna,sminket,designerna.
Men jag blir tokig på alla korkade,skrikande tjejer och att Tyra envisas med att ta ut min favoriter för tidigt och lämna kvar de som är "tjocka" eller de som är tokblåsta eller har talfel.
Jag tror att det här blir sista säsongen för mig faktiskt... eller det beror på.
Vill Danceman fortsätta titta så kommer nog jag också göra det....
Mina favoriter:

Elina; Den bisexuella veganen. Isis; Tjejen med spännande bakrund. Majrorie; Blyg fransyska. Sheena; Hoochie asian girl.

Kommentarer
Postat av: madelene

Amen fyfan vad sjukt. Exakt dom där har jag och victor som favoriter. Precis dom där fyra, no more, no less.



Men visst var det löjligt i början när dom körde rymdtema? Vi fattade ingenting.

2008-09-05 @ 08:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0