Lugnt och skönt

Idag hade vi en dödstråkig förläsning som jag rymde ifrån och stack till biblioteket.
Orkade ändå sitta i 4 timmar och lyssna på en ung blyg,oerfaren och okunnig(han kunde säkert jättemycket men han var så nervös att han bara läste från sina powerpoint-bilder) kille om ergonomi.

Idag hade jag tänkt att träna med jag blev så satans trött så det blir inge av.
Kan vara skönt att bara ta det lugnt ikväll... för imorgon ska jag opereras!
Jag är inte ens nervös.
Igår tvättade jag alla mjukiskläder jag äger och bytte på sängen och idag ska jag köpa massa glass och mjuk mat,jag är redo! Värktabletter har jag ca 10 st och det måste ju räcka de första 2.5 dagarna iallafall.

Gårdagens motion: 30 min orbitrek+ 30 min löpning(4.4km)
Steg: 16.632 st

Ons: Kondition
Tor: Styrka-Ben
Fre: Styrka-överkropp
Lör: Simma

Sön: Kondition
Mån: Slöar
Tis: Operation och träningsuppehåll i 14 dagar ;(

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till med operationen!

2008-10-06 @ 16:50:10
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Postat av: Carita

Lycka till med operationen. Vad är det för någon förresten? Kram :*

2008-10-06 @ 20:59:47
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0