Lång dag

Har jobbat med studiegruppen från 9.00 till 16.00... inte så lång tid egentligen men jag är helt slut! Har faktiskt aldrig varit så länge i skolan under min tid på högskolan! Säger ju en del om var jag lägger nivån... höhö.

Nu har vi klätt upp oss och kl 7 har vi bord på Berggrenska.
Åh uppassning. Åh mat. Åh mys. Åh vin.

Den 12/11 är det Black/white-tema på kåren efter herrmiddagen.
Då ska jag gå med Dijana och Madde :)
Och kanske Anna. Kul att umgås med mina  få vänninor.
För dom damn right sällsynta. Mina absolut bästa vänner är herrar,den ena bor och pluggar i Göteborg och den andra jobbar på Irland nu.
Saknar dom väldigt väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0