Veckan som gick,veckan som kommer.

Igår käkade vi på GI-boden, jättegod mat och superbra koncept!
Önskar att det fanns mer sånt i Gävle,finns ju liiite hälsosammare caféer men inget som går hela vägen-det vill säga inte servera läsk,inga kladdkakor eller chokladbollar OSV.
Vi åt brunch och då ingick det frukt och cheesecake gjord på hemmagjord färskost och granola,mer sånt!
Blev jätteglad när min mamma,som är gravt sockerberoende sa att hon blev inspirerad att laga mer hälsosam mat.
Skitkul! Men cheesecaken skulle hon minsann göra på det gamla hederliga viset ;)
V 45
Mån: Vila
Tis: Kondition
Ons: Gym-Överkropp
Tor: Gym-Underkropp
Fre: Kondition
Lör: Vila
Sön: Gym -Överkropp

Nästa vecka:
V 46

Mån: Kondition
Tis: Gym-Underkropp
Ons: Kondition
Tor: Vila
Fre: Gym-Överkropp
Lör: Kondition
Sön: Vila


Mitt favoritprogram har ju börjat igen: SANNINGENS ÖGONBLICK!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Lillbabs är en stark utmanare! :D Men Frida sov på mig när jag låg i soffan!! *kärlek*

2008-11-09 @ 23:50:20
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Skulle du vilja ha trisslotter, biobiljetter, presentkort från bl.a H&M, Guldfynd, Kicks, Stadium, Body Shop, Cubus, Lagerhaus, Siba m.m?

Det enda du behöver göra är att klicka på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

På denna gratissida är det mycket lättare att samla poäng på än alla dessa gratismakeup- & gratisklädersidorna!

Bli medlem nu och du får 50p att starta med!

www.gratismode.se/?c=2545



2008-11-09 @ 23:52:07
Postat av: Sarah

Vad finns det för "nyttigafik" i gävle då? Jag har nog aldrig varit på något sånt evver :P hehe

2008-11-10 @ 08:29:27
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0