Svårt

Har lite svårt att koncentrera mig just nu. Jag borde läsa "Problemformuleringar" som jag ska lämna tillbaka på fredag. Men den är bara 50 sidor lång så jag hinner nog läsa den både en eller 7 gånger innan det är dags för återlämning.
Har sett på fina matprogram som Halv åtta hos mig och Leilas fest.
Laddade smaklökarna inför imorgon då vi ska ut och äta :)

Imorgon:
- Praktisk omtenta- testledarutbildning.
Jag och Dijana tränade idag och jag kan fortfarande inte känna pulsen ordentligt :/
- Redogöra abstract från en vetenskaplig artikel om pedagogik
-Lunch
- Läsa
- Träna kondition
- Restaurangbesök
Antingen Matildas, Söderhielmska eller Brunnsgatan 63,vi har inte bestämt oss men det är lyx vilket som =)

Idag tog jag bort "fest" som ett av mina intressen på min profil här intill --------------->
Fest är och har nog aldrig varit ett av mina intressen. Visst det är kul ibland,men jag har så dåliga fyllor så att de bra sällan täcker de dåliga. Jag skulle kunna dra tusen anledningar varför inte jag tycker att det är okej att dricka så ofta som typ alla mina vänner och bekanta gör, men jag lämnar det där.
På onsdag ska jag faktiskt festa. Då är det 8 veckor sen jag gjorde det sist.
Ju färre fyllor desto bättre fyllor?

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

alla fyllor lika med katastrof! but hey, thats just me..





Redogöra abstract från en vetenskaplig artikel om pedagogik---- vilken sugig mening. de där srjag inte fram emot. jag vill ha humanbiologi jämt nu! hihi

2008-11-06 @ 00:30:28
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Ola

Du verkar var en fjortis. Du går in på andras bloggar oh kritiserar men din egen är ju toalt värdelös.Lägg ner den eller börja skriva vettigt.

2008-11-06 @ 00:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0