Slödag

Igår var det vilodag kombinerat med slödag.
Drack ju alkohol i onsdags och kroppen har mycket bättre saker för sig "dagen efter" än att ta hand om en återhämtning efter en träning.
Det blev bara några korta promenader med Lillbabs.
Och jag käkade slask. Det var skönt,inte slasket i sig men att känna att det inte var något att längta efter.
Det är ju inte så att jag tränar och äter rätt och går och längtar efter de där slödagarna! Tvärtom! Känns jättekul,jag har kommit en bit på vägen. Men trots det så för jag i mig snask och slask på rutin! Det blir lite av en ond cirkel "men jag har tränat så duktigt så en kaka är ju ingen fara". Det är ju inget fel i det men jag har lite dålig kontroll över det för tillfället (eller i 6 månader...).
Frånoch med måndag så blir det snask/slaskfritt (även alkoholfritt men det händer ju inte ofta) i 3 veckor framåt.
Ska bli jättespännande. Jag tvivlar inte en sekund på mig själv men det ska bli jäkligt kul att se vilka som ifrågasätter mig.


Nu: Gymmet
Sen: Läsa
Ikväll: Idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0