Pissväder

Jag hatar vintern,jag hatar snö!!!!!
Jag kommer inte få många steg på stegräknaren nu,jag går bara ut om jag måste på vintern vilket resulterar i 3-4 korta promenader med Lillbabs eller möjligtvis en snabbis till hemköp för att köpa mjölk.

Jag är ingen sockerråtta. Visst det är gott med snask (främst choklad och hembakat) men jag får aldrig cravings eller så. Men jag har haft lite dålig självkontroll på den senaste tiden och istället för "svulldagar" så blir det något litet lite oftare,och så vill jag inte ha det,därav sockerfria veckor.
Inatt drömde jag att jag åt något,typ en chokladbit fastän jag ska låta bli.
Blev jätteförvånad när jag stoppade den i munnen och tänkte fan vilket misslyckande.
Idag på rasten såg jag att Lenita satt och åt en stor mörk cookie. Det såg jättegott ut. När jag passerade henne såg jag att det var en grov macka med leverpastej,jag såg det jag ville se?
När jag kom hem idag fick jag världens sug efter special flingor och fil. Det var gott,bättre än en cookie eller hur?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Då e´vi två....vill inte heller ha vinter & kyla.

För min del kan det där vita hel...et hålla sig bort till den 24/12 då kan det komma lite sakta och sen försvinna dagen efter.....i den bästa av världar!! Fast visst får man önska sig.... :-).

Må väl...

2008-11-18 @ 20:59:41
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

oohjag ÄLSKAR snööö.... !!!

2008-11-18 @ 23:14:36
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: madelene

haha, leverpastejmackan. Det lät också gott. Jag hade en fruktansvärd frestelse i dag, se min blogg. Lösgodis och pringles i kaskader runt mitt huvud. Men jag stod på mig.

2008-11-19 @ 01:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0