Önskelista

Då var det bara en månad kvar till jul!
Detta önskar jag mig:

Till mig

* Opersonligt men presentkort på antingen eller:
-Hm
-Make up store
-Åhlens
-Indiska
-Stadium
-Lush
-Bio
ELLER pengar om man vill vara ännu mer opersonlig.
*Mysiga tofflor
*Svarta mjukisbyxor
*Böcker om hälsa,träning och mat.
Gärna om choklad,dessert och bakning också.
* Choklad av den exklusivare sorten.
* Strumpor,storlek 34-36

Till oss/hemmet

*Presentkort:
-Ikea
-Hemtex
-Ica Maxi (MAT;)
* Vinglas
* Halsband och koppel till Lill-babs
* Sällskaps spel

Åh jag är så lätt i drift.
Inga dyra grejer här inte.
Fast vill man köpa något lite dyrare så kan det vara en mobiltelefon.
Men det är inget jag önskar mig,hade tänkt att spara den önskningen till födelsedagen i maj.


Julen 2007
Elaka nissen?

Kommentarer
Postat av: madelene

sexiga nissen!

2008-11-24 @ 23:36:56
Postat av: Starlet

Håller med föregående talare: SEXIGA nissen. :) Jag ska nog också knåpa ihop en önskelista. Men det känns som om jag inte kan önska mig nåt speciellt iår eftersom jag är så fattig själv och inte kan ge bort nåt fräsigt - så det blir nog billiga grejer på min lista med. ;)



Kramis

2008-11-25 @ 11:33:22
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0