Nya tag

Idag ska jag fortsätta traggla med tentan med först grötfrukost och sedan när gröten lagt sig, så ska jag träna kondition! Det är fyra veckor sedan sist så jag är lite orolig. Kondition är en färskvara och försvinner om man inte tränar på 3 veckor! Men har man har konsitionstränat regelbundet så är det lättare att komma tillbaka till den gamla formen.
Det är därför vissa säger att de har bra "grundkondition" med det finns ingen grundkondition,det är en myt!
Därimot har vissa genetiskt bättre syreupptagning än andra och kan därför träna kondition sällan men ändå inte få håll.

Gårdagens motion: Gym-överkropp
Steg: 5193 st. Resultatet av promenad från gymmet och 2 korta promenader med Lillbabs.
Jag vägrade gå ut i snöstormen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja egentligen finns det väl inget problem så, det beror bara på hur jag är villig och bo. :P

2008-11-01 @ 12:46:29
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja det är ju sant! Något lär ju duga! ;P

2008-11-01 @ 14:01:50
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Postat av: madelene

tack :)

du skulle sett katt-människorna. Dom var så läskiga och väldigt mycket redneck. En tjej hade en t-shirt med tryck "blond och smart."

smart.

2008-11-01 @ 15:25:44
Postat av: madelene

hahaha, jag veet. Precis så. dom älskar sina katter mer än sina stackars makar som står bredvid och byter kattsand. Katterna har små sidenkuddar, hängmattor och namnskyltar i guld. varje helg åker dom sverige runt för att visa upp sina små älsklingar. jesus.

2008-11-01 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0