Hur orkar ni?

Jag får ju lite elaka kommentarer då och då (den senaste från någon som bor på Brynäs,hej!).
Främst om att jag är ful och otränad.
Ibland fnissar jag åt det,ibland suckar jag. Det är inte så att jag tar åt mig,jag vet att jag inte är ful och jag vet att jag inte är otränad. MEN jag känner ändå att det här personerna kan få några rader i min blogg,det verkar ju så gärna vilja göra avtryck här.

För det första:
Har jag på något vis antytt i bloggen att jag är så jävla snygg?
Nej.
Skönhet ligger i betraktarens ögon, så visst ni får jättegärna tycka att jag är ful,men behöver ni skicka kommentarer om det? Om du ser någon som inte är så snygg på stan,skriker du att till personen att den är ful då?
Jag är ganska nöjd med mitt utseende,känner mig snygg ibland.
Känner du dig jätteläcker när du skrivit att jag är ful?

För det andra:
Har jag antytt att jag tycker att jag är så vältränad eller tränad överhuvud taget?
Det skulle vara en stor skillnad om jag la upp bilder på mig själv och skrev om mina prestationer,men det gör jag inte.
Jag skriver om att jag tränar,det är allt! Själv tycker jag att det är askul att titta på före-och efterbilder,mätningar osv. Hade tänkt att göra det men nu blir det nog inte av.
Så jag fattar inte varför några människor i sin egen lilla värld tycker att det är okej att skicka sådana kommentarer?
Sånt är så jäkla lågt och jag kan bara fundera på vad det är för slags människor som sitter och fnissar eller gnisslar tänderna är det skriver en anonym kommentar att någon är ful? Det måste finnas bra mycket mörker i sådana människor eller var tror ni? Det måste finnas så mycket missunnsamhet och avundsjuka. Hur orkar man?

Kommentarer
Postat av: Nea

usch vad tragiskt! Skit i vad som säger och fortsätt med din träning och bloggning du!

2008-11-17 @ 18:52:36
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tragiska människor. Antagligen skulle de inte skrika efter någon på stan, de är för fega!

2008-11-17 @ 18:56:04
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: SANNA

Bra skrivet!

Vad är det för människor som har lust och tid att sitta och skriva sådana saker?

Du har ju aldrig skrivit ett inlägg som skulle vara sådär provocerande!

Skit i dem och tänk på att du har massa läsare som tycker om att läsa din blogg för att den är som den är!!

2008-11-17 @ 19:13:28
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Stå på dig tjejen! Du Är vad du GÖR!! Det vill säga du är ärlig, ambitiös och dig själv!! Finns inget, absolut inget som slår det. Fortsätter du på den vägen så kommer du ALLTID att kunna bära huvudet högt. DET kan inte de som skriver den typen av kommentarer göra.... Fortsätt skriva som du gör. Du förgyller åtminstone min vardag! Tack!!

2008-11-17 @ 21:02:36
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Du är vad du gör!!

-de gillade jag.. ska jag lägga på minnet.



och Li, skit i de.

nån störs sig men flera gillar dig!

2008-11-17 @ 23:18:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag tycker om din blogg och kan inte førstå varfør mænniskor læser den øverhuvudtaget om man inte tycker om det du skriver. det ær ingen som tvingat nån att læsa så varfør ens orka lægga ner energi på att skriva elaka komentarer. hade en bra grej jag skulle skriva men nu førsvann det helt, nåt vi lærde oss på media iaf. jag kommer hem den 18:e december och blir hemma ca 10 dagar då får vi ses :) ta hand om dig! Pussokram

2008-11-18 @ 10:09:13
Postat av: madelene

Bara ren avundsjuka. Så jävla kasst! Jag fattar inte varför man i stället inte tar sig i kragen och skriver "fan vad bra för dig, vad duktig du är, önskar att jag också pallade att träna". Det är ju inte som att du är en robot som alltid är pepp. Såklart kämpar ju du lika mycket som alla andra.



DÅLIGT!!

2008-11-18 @ 15:23:05
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0