Min onsdag

-Frukost
-Tvätta
-Konditionsträna
-Städa
-Läsa och fila på frågeformuleringar och Pm:et.

Informationen jag fick om "hälsoföreläsningen" var ganska missvisande.
Det var ju givetvis någon slags hälso/energi/bantingsprodukt som var stjärnan.
Jag gillar inte sånt.
Jag gillar inte heller när föreläsaren säger att  färgämnen och tillsatser finns i precis allt men inte i deras produkt.
När vi fick smaka fick jag en klarröd vätska i ett glas,en dryck som bara skulle innehålla torkade frukter,grönsaker och säd.
Johejdu.

Gårdagens motion: Gym-överkropp
Steg: 5.429 st.
Såhär få steg kommer jag nog ligga på till i april eller nåt.
Jag går i ide under vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0