Lugna puckar

Idag känner jag mig söt :)

(Och i ett stort behov av att färga håret!)
Trogen hund eller vadå?!
Glansiga tights- Kappahls barnavdelning
Tröja som jag köpte strl L för att kunna ha som klännning- JC
Hood- Puttes,från Hm.

Nu har jag gjort 8 frågor,6 kvar.
Tänkte göra 2 till innan jag ska sova.
Jag är ovanligt lugn eller hur?
Det beror på att läraren i den här kursen är så otroligt uppe i sitt eget huvud.
Han tog 6 veckor(det får bara ta 3 v) på sig att rätta,och ALLA fick C.
Även om dom med flit lämnat frågor blanka fick C. När han sedan kommenterade de typ 15 sidorna så var det i stil med: "Inget var bra,inget var dåligt" eller "det finns inte så mycket att kommentera".
Då kan man ju misstänka att han inte ens läst hälften av tentorna,eller hur? Har man skrivit 12.5-20 sidor vill man ju ha lite feedback,visst då?!
Ingen fick restuppgift och han hörde aldrig av sig till mig som missat hela tentan. Jag mailade honom,han svarar inte.
Nu har jag fått leta upp tentan på egen hand för att göra den.
Sätter inte han ett E på mig kommer jag ställa till med ett jävla liv!

Nu ska jag dricka jordgubbsTE och fortsätta!

Kommentarer
Postat av: stina

Du är söt idag : )

och alla andra dagar !



Kom in till mig på salongen och köp färg vetja ; ) kan vi plocka fram något fint !

2008-11-01 @ 23:32:53
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha lasse?

2008-11-01 @ 23:42:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: sappe

hahaha jag älskar din hund så jävla go!!!

2008-11-02 @ 10:42:38
URL: http://sandmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superhet ansiktsbild!

Haha, ÄLSKAR lb när hon står sådär bakom. Hon ser smart men ändå förvirrad ut. Som att hon inte riktigt fattar varför hon står där men att det känns bra. Nuttehunden. När vi passade henne i förrgår stod hon och tittade i fönstret i en timme tills Patrik kom och hämtade henne. Vi dög inte. Haha.

2008-11-02 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0