Klurigt

Sitter här och klurar på hur jag ska lägga upp träningen nästa vecka...

Den här veckan V46
Mån: Kond
Tis: Underkropp
Ons:Kond
Tor: Vila
Fre: Överkropp
Lör: Kond
Sön: Vila

Nästa vecka v 47
Mån: Underkropp
Tis: Kond
Ons: Överkropp
Tor: Kond
Fre: Vila
Lör: Överkropp
Sön: Kond
Mja jag ska nog försöka klämma 6 gånger nästa vecka,men vi får se hur det blir!

Imorgon börjar ju de sockerfria 21 dagarna. Tanken är väl att forsätta fram till jul om det går bra,men helgerna i advent är knepiga!
Jag har fått med mig Madde ombord! Hon suger åt sig som en svamp, det är så roligt att hon verkligen ger sig hän.
Vi planerar Vårruset till våren och även ett litet triathlon till sommaren! Kul :)

Idag blir det mat hos mamma,skönt att bli serverad!

Gårdagen motion: 32 min orbi + 4 km jogging
Gårdagens steg: 14.950 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0