Första frestelsen!

Igår hade jag den första frestelsen... typ.
Det var inte så att det krävdes någon viljestryka utan att i vanliga fall hade jag bara tagit en tugga av... Patriks ölkorv!
Som ni vet älskar jag ölkorv men jag strök den under näsan och sög in slams/kryddoften i näsan,sen var det bra!
Det var inte alls en jobbig frestelse... tänker bara på när någon kommer och erbjuder mig något hembakat(med choklad) då snackar vi frestelse!

Som en del av det "nya livet" ska jag även minska på tv:tittandet,iallafall den här veckan och nästa. Jag älskar tv men det tar för mycket tid just nu.
Ikväll är det mycket bra som jag vill se:
19.30-Halv åtta hos mig
20.00- Du är vad du äter
21.00- Vad blir det för mat?

Idag ska jag läsa och pyssla.
Tänkte ta en promenad med Lillbabs i spåret innan det blir mörk dvs snart! Orkar inte med vintern.

Gårdagens motion: 30 min orbi+ 1.5 km jogging,mina knän ville inte mer än så :/
Gårdagens steg: 14.411 st

Kommentarer
Postat av: Sarah

Själv borde jag minska mitt datoranvändande till några timmar om dagen. Som nu tillexempel skiner solen och jag har suttit här hela dagen redan (iof så pluggar jag också men jag hade suttit här även om jag inte gjort det lixom :P)



2008-11-20 @ 11:42:54
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad tråkigt med knäna :(

Det kanske är dom nya skorna som behövs?

Jag måste också (som sarah) minska datortiden. Hatar att jag ska plugga och lägger ner 90% av tiden på bloggar och annat onödigt.



Jag hör av mig senare i dag om morgondagen!

2008-11-20 @ 13:30:23
Postat av: madelene

...Det där var skrivet av mig

2008-11-20 @ 13:30:47
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0