Black and White

 

1- Laddat upp med fyra olika sorters ost, två sorters druvor och massa kex,mums! Rester till ikväll =)
2- Madde och jag hade spelat tumble på 4 årskalas och vi köpte ett eget.
3- Spännande
4- Vilken ska jag ta?
5- Säger väl allt?! Dijana rasade tornet och jag är asnöjd.
6- Nyfärgad,mycket bättre nu,tack Madde!
7- Madelene
8- Dijana och jag.

Bröderna skjutsade till kåren.
Men Dijana hade glömt sitt kårleg hemma så vi fick åka till Brynäs och hämta det.
Lite surt med tanke på att det var en KLASSKOMPIS till oss som stod och leggade.
"Sorry tjejen" lite nonchalant sådär.
Väl därinne kändes det som att alla killar var typ 17 år gamla. De flesta var så jävla små och knuffades på dansgolvet.
Men det var en kul kväll ändå,speciellt hemma hos mig :)
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh mina bekanta har stumble och de kör med dubbla "satser" och bygger SKIT HÖGT! :O

2008-11-13 @ 13:06:10
URL: http://metrobloggen.se/inallhonesty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0