Önskelista

Varför är det så jävla svårt att önska sig något inför födelsedagen? Jag önskar mig alltid presentkort och pengar men det kan man ju inte önska sig av sina vänner.
Den här listan har jag tänkt på länge och det är väl inte skitroliga grejer...

Jag önskar mig:
Självklart är jag glad för blommor och söta kort.
-Sällskapsspel
-Trosor (strl small eller 38)
-Strumpor (strl 34-36,inte världens roligaste grej kanske...)
-Nagellack i roliga färger
-Läppstift i roliga färger
-Mascara
-Kokböcker
-Tidningspremnumentation,typ Laga lätt eller förlängning på Allt om mat.
-Smycken (inte strass,inga hjärtan)
-Navelsmycke
-Fina Chokladpraliner
-Lyx från Lush,typ läppbalsam eller badbomber eller duschcreme.
-Saker till hemmet... vet dock inte vad...
-Presentkort på Systembolaget

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är alltid jättesvårt att veta vad man ska köpa, men ärligt är det ju nästan ännu svårare att önska sig någon! :P

2008-05-20 @ 17:52:28
URL: http://dementedwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0