Myspys

Jag myser väldigt mycket nuförtiden men det är ju så mysigt,höhö.
Ikväll myser jag i soffan,zappandes mellan Lyxfällan och Sanningens ögonblick.

Planer för helgen:
Fredag: Gruppträff,simma om min åkomma är bättre.
Se Puttes teatergrupps version av Gökboet,jag har gjort analys på både filmen och boken så jag kommer vara hård ;)
Lördag: Åland med mamma och bror,ska bli jättemysigt!
Grilla hemma hos Helene,en klassis till Putte.
Söndag: Tvätta,övningsköra,färga håret?

Allt börjar falla på plats inför 20årsfesten.
Men den stora frågan kvarstår:
Ska jag bjuda på något?
Bål? Chips? Popcorn? Nötter? Godis? Grönsaker med dipp?
Ge mig tips och förslag annars blir det chips och bål!

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Tror snarare det är gonorré

2008-05-15 @ 21:40:22
Postat av: ..:Sarah:..

du, drick en jävla massa tranbär..(som om du inte redan vet, men iaf) och Patrik var kanon jävla bra!! grym=)
vi ses på lördag!!!
kram

2008-05-15 @ 22:08:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Li

Känner igen symtomen eller? Hur behandlade du problemet Ubbe?

2008-05-16 @ 14:56:34
URL: http://skarpast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0