Misslyckat!

Jag tar mig fram hyfsat i köket,jag har några grejer som jag gör ofta och det får helst inte ta mer än 20-30 min.
Jag tycker det är grymt mycket roligare(och godare) att baka.
Igår tänkte jag krypa ur min trygghetszon och det gick åt helvete.

Lunch:
Jag har en bas på en soppa som jag tycker är asgod(snodd av madde) med kokosmjölk,krossade tomater och chili.
Men den måste ha mer mat.
Jag försökte först med röda linser,det blev asgott men min mage led.
Sen försökte jag med favvo-grynet nämligen bulgur,det funkade inte riktigt.
Igår testade jag med nudlar,tyvärr kokade jag nudlarna för hårt så det blev jätteäckligt.
Ingen lunch alltså.
Nästa gång ska jag testa räkor.

Middag:
Jag äter aldrig kyckling,jag tycker det är tråkigt och ganska äckligt.
Men igår skulle jag expremintera.
Kyckling,överbliven kokosmjölk,soja med grönt på sidan.
Det smakade skit.

Hur slutade den har dagen?
Jo i drive-in:en på Mcdonalds.
YES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0