Hot hot

Tänkte att det skulle vara mysigt att läsa på balkongen.
Gick ut i leggings,kjol,linne och tshirt.
Efter en minut kränger jag av mig tshirten.
Och leggingsen.
Sen åker bh-och linnebanden ner.
Och jag knäpper upp kjolen.
Svetten rinner i pannan och jag tänker:
-Det är inte värt det. Mina grannar får en show och jag grillas.
Så jag gick en och sov 30 min på soffan istället,hehe.

Ikväll ska jag gå med Emilia i spåret och kanske baka.
Fredrik fyller år imorgon och han är den som uppskattar mina bakverk mest så jag ska fixa fram något smaskigt i 21 årspresent.

Får absolut inte missa Sanningens ögonblick ikväll!
Min kompis Dijanas expojkväns bror är med.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej inte vad jag vet i alla fall! :)

2008-05-09 @ 10:37:55
URL: http://dementedwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0