Härmapa

Här sitter jag och äter Chunkey Monkey för att förhindra baksmälla.
Den här har jag snott av Ida:
För 5 år sedan...
Skulle jag snart sluta åttan. Jag var ihop med Johan(min första kärlek) och hade massor av kompisar. Verkligen. Har nog aldrig haft så mycket kompisar som på den tiden. Jag var populär och hade precis fått min räls i övre tandraden.

För 3 år sedan...
Första året på media gick mot sitt slut och jag var på topp. Det hade precis tagit slut med Kalle och jag var världens lyckligaste(just därför). Jag fyllde 17 och insåg att vissa av mina vänner var skit.

För 1 år sedan...
Skulle snart ta studenten.
Kände jag mig fruktnansvärt ensam. Jag älskade skolan men hade ingen att ty mig till. Mina vänner hade vänt mig ryggen och folket på RBL var som folket på RBL är mest-de vill verkligen ha hiearki.
Ja jag säger att jag är alldeles för bright för att gå med på det.

För 6 månader sedan...
Var jag mest arg och irriterad. Jag var inte snäll mot någon. Jag var stressad och pressad och lätt det gå ut över dem jag tycker mest om.

För 3 månader sedan...
Så kände jag mest tvivel. Vad gör jag här? Vem tar emot MIG om JAG faller?

Igår...
Var jag ledig. Bakade choklad-nougat-hasselnötscookies och havre-kladdkaka.
Festade med Fredrik och hans vänner,mycket kul :)

Imorgon...
Kanske att jag är i Långsjön med Emilia och Sophie.Jag vill gärna simma 1 km också.

Om ett år...
Vill jag gärna känna mig som 17 igen,eller iallafall ha det självförtroendet. Jag har kommit på vad jag vill göra och hur jag ska göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0