Härlig fredag

Efter besöket hos doktorn så traskade jag hem till mamma.
Det tar kanske 12 minuter och gå och jag fick världens blåsa på lilltån.
Hos mor fikade vi med lillebror och lillis och gassade i solen,jag är tilochmed lite röd!!!
HAha jag bränner mig inte på 17 dagar i Malaysia men blir röd efter 2 timmar i svenska solen?!
Vi käkade lunch och jag lämnade kvar lillis och drog mot staden,haltandes för blåsan sprack,AJ.

Jag shoppade för pengar jag egentligen inte här men låt oss säga att jag "behövde" det här:




En stor vit herrskjorta
Orange bh med tillhörade trosor
3 trosor till(ja det är en panda ;)
Och acceton och en nagelfil.

Vet att jag är 100 år efter med herrskjorta och skärp i midjan men jag fick nåt infall och tror att det kan vara snyggt.

Köpte med mig lyxiga chokladpraliner som jag ska mumsa på efter maten.
Ikväll verkar det som att jag bara blir hemma... helt solo,ingen putte,ingen Lillbabs.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag ska smeka panda och slicka apelsing bh när jag kommer hem!!! KUSS!

2008-05-30 @ 20:41:44
Postat av: ..:Sarah:..

det där gjorde du rätt i=)

utbildning tar ca 2 år så njaa.. inte några dagar. men vafan, du VILL INTE in i vården!! sök på ica hellre, eller konsum, dom är grönare.



kraaaam

2008-05-31 @ 08:01:57
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0