Arg

Idag fick jag ett mail från Omvårdad Gävle om att jag inte får sommarjobba inom vården.
"Vi har haft många sökande och har i första hand prioriterat sökande med utbildning och/eller erfarenhet."
Det ska ju tydligen vara en sån jävla brist på folk! Förra sommaren ringde dom som tusan på Madde och hon kunde inte komma alla gånger.
Jag ringde och sa att jag kunde jobba när som helst och la upp min CV på hemsidan,vad får jag tillbaka?
"saknar utbildning och/eller erfarenhet"
Hur lång tid tar det att utbilda mig egentligen då?!?! En introduktion tar
ett par dagar max och det har man ju igen i långa loppet eftersom jag kan jobba var som helst,när som helst.
Jag vill vill vill verkligen jobba och det här suger.
Jag måste jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0