Snöblandat regn

Snöblandat regn här i Gävle och imorgon åker vi till MALAYSIA.

Blev inställt med tjejerna igår så Per och Sigge kom över och såg film.
Pulp Fiction. Jag är en riktigt moviebuff men jag har inte sett den.. tyvärr somnade jag en halvtimme innan slutet.. som vanligt!

Igår simmande jag in i en vägg! Nej inte bokstavligt talat.
Jag har simmat 2-2.5 km varje dag nu men igår gick det otroligt trögt och jag hade jätteont i mina knän.
Så det blev "bara" 1 km igår.
Ska försöka simma 1 km idag också.
Träffade Puttes farmor i omklädningsrummet.
Hon är en mycket underlig tant,sjukt egoistisk och konstig.
Tacka vet jag min mormor <3

Kommentarer
Postat av: madde

haha :) den lilla tanten. Om 30 minuter slutar jag. Sen 17 dagars ledighet.

2008-03-13 @ 15:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0