Melodifestival,del 3,Karlskrona

Niklas Strömstedt: Åh stackare. Så ute,så dålig. Musiken överröstade han sång. Och jag tror att trenden med blommigt bara gällde flickor,Niklas.

Calaisa: Dom är mysiga och snygga. Mycket fina röster men det var inge fart i låten.

Daniel Mitsogiannis: Såg ut som att Martin Rolinski färgat håret och ville vara med en vecka till. Det var en popig och helt okej låt men va fan betyder Pame???

Linda Bengtzing: Klassik Linda-låt. Hon är rätt tragiskt,så desperat. I kärlekslivet och som artist.
Men låten var helt ok,svängig.

Nordman:
Jag är inget fan av Nordman. Han har ju för fan knarkat(det har väl säkert alla men han är den enda som är dum nog att åka fast) Klassik Nordman-låt. Jag gillar det inte.

Sibel:
Hon är en grym sångerska. Men så jävla tråkig! Vakna Sibel!! Kom ur balladträsket.

Fronda:
Pinsamt,pinsamt pinsamt. Varför? Varför? Varför?

Charlotte Perrelli:
Ja det var bra. Ja det var schlager,låten,
 outfiten,dansen. Kom på mig själv med att tycka att det skule vara okej om hon åkte till Serbien.

Snacks:
Gröna vindruvor och naturgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0