Bars

Efter flera veckors fusk har jag tagit mig själv i kragen.
Redan simmat 6 km den här veckan och planerar att simma båda imorgon och söndag.
Har inte fuskat med gotta heller.
Jag tycker att det är GRYMT svårt att ersätta godsaker med frukt. Visst jag älskar frukt,antagligen mer än choklad.
Men man blir ju sugen på sött och salt.
Min nya grej är att äta en måltidsbar istället för choklad. Jag gillar inte sånt egentligen,när man ersätter hela måltider med chokladbars men som substitut för godis funkar det perfekt. Innehåller ungefär lika mycket kalorier som 50g marabouchoklad och sen blir man inte sugen på mer godis.
Det kanske låter galet men passar mig bra just nu. Jag kanske tycker att jag var helt galen om en månad.
Anledningen till att jag anstänger mig så hårt nu är för att jag vill vara i så bra form som möjligt innan Malaysia,så att jag lätt kan komma tillbaka till det vanliga livet.
17 dagar utan träning,med glass,drinkar och god mat.
Räknar faktiskt med att gå upp 6-7 kg! Det kanske är lite väl tilltaget men hellre att jag går upp lite och blir glad än att jag inte är förberedd.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204871529_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra kväll

Mvh

Jocke

2008-03-07 @ 19:04:23
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0