Work it!

Idag blev det 1.5 timme på gymmet.
Känner mig något seg och glad.
Jag SPRANG 10 min på bandet utan att bli trött!! Inte så mycket egentligen men
jag har alltid haft skittaskig kondition och har diagnosen "ansträngnings-astma"(jag tror inte riktigt på det men läkare ljuger väl inte direkt) så det var jättekul att klara det :)

Ikväll ska jag nattvaka igen,22-07! Hoppas på att det blir lite lugnare än sist!
Har fått reda på att OB:n ligger på värdelösa 16 kr för natten,alltså tjänar jag 107 kr/timmen i natt vilket är väldigt lite... men så är det i vården,tyvärr.

Men innan jag drar på mig mina scrubs så blir det middag på Berggrenska!
Ska bli mys,mys!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hoppas ni får bra service på Berggrenska!



Grattis till prestationen på löpbandet. :)

2008-06-18 @ 21:37:59
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0