Snart

Snart ska jag gå till skolan,ha körlektion och handla lite grejer,mat och så...

Kort summering av helgen!
I fredags myste jag alldeles själv,behövligt.
I lördags skulle jag till Sophie som fyllde 20 men Madde var hemma så jag ville träffa henne men hon dumpade mig och jag åkte till Sophie som planerat.
Var på Hang loose för första gången och jag hade askul!! Anledningen till att jag inte gillar att gå på krogen är att jag känner mig inte bekväm med att dansa,men det var inga problem,hade skitkul,tack Kicki och Lotta :)

Igår så var jag på Indiana Jones med lillebror,fan vad den sög. Tur att vi hade gratisbiljetter.
Sen tog jag en fika med Pontus.
Eftersom Putte Love kommit hem blev det en hel del mys :)

Senare ska jag skriva om träningsavundsjuka.
Nu: Lunch

Kommentarer
Postat av: madde

åh, förlåt att jag dumpade dig!! men du hade inte fått mig för dig själv ändå och jag hade varit astrist och pencelintrött, vi somnade astidigt... tror jämt att jag sa hinna med mycker mer när jag är på 48-timmarskryssning i gävle. bra skrivet om träningsavundsjuka, känns som att det är lite tabubelagt och helt legitimt att klanka ner på dom som tränar. fattar inte det. jag är bara impad och avundsjuk.

2008-06-02 @ 23:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0