Premiär

Idag tog jag äntligen det stora steget in på Fjärrans Gym.
Det var ganska litet men väldigt fräscht.
Som en äkta newbie så körde jag lite av allt.
Får väl rutin på det där sen hoppas jag,för jag vill faktiskt fortsätta!
Idag var det nästan bara tjejer där,vilket var skönt.
Jag är lite folkskygg när det gäller träning, är lite skadad från mina tidigare gymerfarenheter. Gasnka löjliga men tillräckligt för att jag inte ska fortsätta.

*1an på gymnasiet. Jag och min halvmulliga kompis hade bestämt oss föör att äntligen börja gymma.
Under första besöket är det en liten tanig spanjor som går i trean som iakttar oss hela tiden.
Han kommer fram till mig och säger att jag gör fel på en maskin. Okej tack,jag kan skada mig själv eller maskinen.
Min kompis lägger sig ner på en matta och gör sit-ups.
-Du gör fel,säger han.
-Hur ofta är du här? frågar jag.
-5 dagar i veckan, svarar han.
Jag förstår att jag inte kommer att börja gymma.
Det är ju shysst att ge tips men man vill inte bli iakttagen och tillsagd.

*3an på gymnasiet. Jag vill börja gymma. Verkligen. Men tycker att det är svårt när det är mycket folk runtom kring.
Idrottsnördarna gymmar före idrotten,efter idrotten,efter skolan och jämt annars.
Okej,dom pratar ju inte med mig iallafall.
Tills en dag när en kille kommer fram till mig och frågar hur jag kom hem från festen för 2 veckor sedan.
-Jag fick skjuts.
Herregud.
The Gym är inget snackis-ställe.

Kommentarer
Postat av: sarah

PÅ min skola har vi ett tjej- och ett kill gym, för att killarna på skolan är fåniga och ja gymmar hela tiden medans typ inga tjejer gör det. Men tjejernas gym är AS litet och skabbigt så det är inge kul ändå :/

2008-06-13 @ 18:19:22
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Postat av: starlet

Orka kommentera andras fel. Säg så här: Sköt ditt och skit i andra. ;)

2008-06-15 @ 13:31:54
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0