Mysigt!

Den här mysiga kommentaren fick jag idag på bilddagboken:

Anonym
 30:jun, 13:09
Tjaa! Vad skulle du tycka om ett riktigt riktigt stooort ansiktssprut på typ 9-11 kraftiga sprut? Lite häftigt & spännande eller mest bara kladdigt & obehagligt? Vet att frågan är lite galen så vill du inte prata eller tar illa upp så säg bara till så ska jag inte störa mer ;)

Snuskhummer.
När jag fick kommentaren så var han inte anonym,hade bilddagbok med foto och allt!
Men jag tar inte illa upp,jag skattar mest. Får man napp på det här viset?

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag har frågat mig det där många gånger och lixom, eftersom de envisas med att fortsätta måste ju någon ha nappat någon gång? Eller så gillar de när folk blir upprörda bara ;P

2008-06-30 @ 18:03:37
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0