Midsommar!

Midsommar blev grymt!
Jag funderade och kom på att jag aldrig druckit på midsommar och att jag mådde bättre och det var ju faktiskt midsommar!!
Vi blev ett gäng som spelade kubb,brännboll,grillade och chillade på filtar i sommarsolen.
På kvällen drog vi på snobbfest i villastan.
Jag fick inte ta vatten från kranen i köket för att:
Det är inget bra vatten,varmt och kallt vatten blandas...
Och jag fick en flaska bubbelvatten av det exklusivare sorten!

Grill
Fångar en puss efter vinsten i brännboll
Sigge chillar
  Stoffe,Jocke och Frida
Putte blev rastlös och full och klättrade upp i ett träd,han började krypa nedåt när jag hotade om sexstrejk och då klängde han ut på en gren som gick sönder,fritt fall 5 meter!! Men som tur var skrubbade han bara örat.
Sen dansade vi runt puttes gren!!
Grym kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0