Kom igen då!!

Ge mig sol!!!!
Det ösregnar.
Vi har bjudit in folk för att spela brännboll ikväll.
Jag var så jäkla pepp,inomhusmingel känns inte lika kul.

Natten var lite jobbig.
Tiden gick fort,men jag drömde om slangar konstant när jag äntligen fick sova efter 22 timmar vaken.
(Jag brukar vara vaken max 16 timmar i sträck ;)

Imorse när jag gick hem kände jag mig upprymd.
Träffade Hanna från min gamla praktikplats och hon sa att hon saknade mig och att jag var den bästa praktikanten hon någonsin haft,det gjorde mig på jättebra humör.
Jag gick med Lykke Li i lurarna och kände glädje.
Livet är riktigt bra nu!
Allt kommer att fixa sig!

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

SNYGG DESIGN!!



gå in på min blogg & tyck till!

eller varför inte bara läsa några inlägg & komentera? :)



ha en bra dag, ta hand om dig!

2008-06-11 @ 14:33:44
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0