Klöver-tur?

Imorgon jobbar jag 14-22,sweet. Börjar faktiskt trivas med att vara ledig,det är jävligt skönt!
Har dock inte fått något lönebesked så det verkar som att jag inte får någon lön nu... trots att chefen sagt det.
Men men det lösar sig,allt löser sig för mig nu,jag har sån jäkla tur :D
Kom precis på att jag hittade en fyrklöver dagen efter min födelsedag... jag tycker om att tro att den skulla ha något med turen att göra!


Idag var vi på ett jättebra friskis-pass,den manliga ledaren var perfekt hurtig och härligt pushig.
Snart ska jag gå och lägga mig,imorgon är det gymmet som gäller!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hurtig du har blivit då Li =) härligt!

2008-06-27 @ 08:33:28
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0