Typiskt!

Så jävla typiskt att det ska bli sommar och sol när jag jobbat natt och ska sova bort hela dagen!
Inatt har jag varit med och satt drän och bytt sjukt blöjor. Pissenissar.
Det är ett par stycken i min närhet som vill bli sjuksköterskor men ingen av dom har någon erfarenhet av vårdarbete eller arbete med människor överhuvudtaget! Jag fattar inte riktigt charmen med sjuksköterskeyrket,det är riktigt skitgöra,iallafall på "min" avdelning. Dessutom har jag träffat kanske 30 syrror som alla hatar sitt jobb.
Jag skulle tänka mig att bli syrra om jag vidareutbildade mig till barnmorska.
Eller om jag skulle jobba på en skönhetsklinik och pumpa botox i rika kvinnor!
Fuck Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0