Städtant

Jag har inte städat på 3 veckor! Crazy men sant.
Putte love har tagit hand om den där biten,fin som han är.
Jag önskar verkligen att jag hade ett fläckfritt hem. Att jag lägger tidningarna i korgen efter jag läst dom,att jag diskar efter varje måltid och att jag dammsuger så fort babs hårat ner.
Jag tycker verkligen om att ha rent och fint men
vi båda är grisar,men putte är en gris som trivs i smuts och vältra sig i lera medans jag vill vara rosa och söt typ.
Dessutom är vi sjukt lata,skjuter på allt... Och om jag inte dammsuger så diskar inte han och om han inte dammar så plockar inte jag osv.
Men nu ska jag ta sätta igång,det tar ju inte alls lång tid och man mår så bra efteråt!! Ungefär som träning ;)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

men vad värre är att om an är betand som moi, och lever med en gris. de min kära.. de är jobbigt!!

2008-07-05 @ 14:25:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0