Sommar!

Igår åkte vi till Sanbankarna och hängde med Sarah och Lisa,med Jojjo och Emma.
Mycket trevligt.
Det var riktigt stekigt och skönt även om sandbankarna helt klart är jävligt överskattat,brämmen är ganska mycket bättre tycker jag!


1-Sandbankarna
2-Putte love,så fin,även i sin fruktansvärt fula mustasch.
3-Vi
4-Sarah
5-Close-up på Lisa.

Inatt har det varit så jävla lugnt.
Jag var skittrött för första gången på jobbet,tror att jag slumrade till en stund...
Har läst halva Aldrig fucka up av Jens Lapidus,men vadå överskattad! Så pinsamt gettoslang att jag vred mig i stolen.
Kan inte tänka mig att Snabba cash ska vara bättre...

Nu ska jag käka frulle,gå ut med babs och dra till gymmet för att köra kondition.
I den ordningen.
Ikväll blir det Cinque!!

Kommentarer
Postat av: madelene

snabba cash är jättebra! Hur var cinque?

2008-07-29 @ 09:25:31
Postat av: F

Kanske borde börja med första boken i serien ;)Även om de sägs att dom inte hänger ihop så mycket kan de ju vara en bra ide :p

2008-07-29 @ 20:56:28
Postat av: Starlet

OMG *gömmer mig*

2008-07-31 @ 18:06:51
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0