Kanonkväll!

Gårdagen var topp! Blev så jävla mycket alkohol men jag var inte nämnvärt bakis.
Tyvärr dog min kamera så jag har inte en enda bild!
Började med att Madde och Fredde kom hem till oss innan vi gick och käkade på Helt enkelt,det var så jävla mysigt!
Maten och drickat var kanon!
Sen gick vi till Berggrenska och snackade skit.
Efter en stund mötte vi upp några av Maddes kompisar på Tant grön där vi satt en stund.
Putte drog på kinkypartyt,fredde och madde gick hem och jag träffade Niklas på Hang loose.
Jag dansade mig svettig! Är så himla glad att jag äntligen vågar även om det var efter några shots.
Blandade friskt igår-2 alkoläsk,2 glass rött,2 glas vitt,en fishermanshot,en jägershot,2 hallonshot,1 laktrisshot helt galet!


Dagen har varit underbar. Vi har myst,gråtit och pratat ut. Ibland behöver man rensa luften...

Snart ska jag jobba! En tokig sköterska ringde 07.00 imorse och ville att jag skulle jobba på dagen,ALDRIG i livet!
Antingen jobba 07-14 och sen 22-07 eller 14-07,är dom galna? Det är ju inte direkt sovande jour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0