Galet underbart.

En mycket givande shoppingtur med mor!
På Åhlens hittade jag så mycket snyggt men de är så jävla snål med sin rea... Tills vi upptäckte att det var halva reapriset just ikväll,sommarkväll! Riktigt shysst. Vi delade på en devils cake på Waynes sen cyklade vi år varsitt håll.

Kjol-Åhlens,75 kr.
Tshirten har jag klippt till ett linne,köpt i Malaysia,typ 40 spänn.


Tee-Åhlens 50 kr


Klänning-Åhlens 99 kr


Klänning-Gina tricot 49 kr.
Den är alldeles för lång för mig men jag kunde inte låt bli...

Dessutom köpte jag bikini 49kr/del från Gina tricot och en ny mascara och en svart kjol som jag glömde fota(!)
Fan vad håret ser mossigt ut,ska färga imorgon! Blev asnöjd hos frisören trots att hon rånade mig på 380 kr för en toppning och det var med studentrabatt! Galet!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

SNYGGA GRJER!!



du har då en väldigt bra smak du=)

2008-07-26 @ 11:35:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0