Bortbjudna

Idag har jag inte fått mycket gjort.
Gick upp runt 13.00 och sen cyklade jag till spåret i hemlingby.
Började i 5 km-spåret men motivationen var noll.
Hörlurarna åkte ur stup i kvarten,insekter flög in i ögonen och jag var allmänt opepp.
När jag sprungit ca 1800 m bestämde jag mig för att vända så jag fick iallafall en skaplig runda på  ca 3.6 km.

Ikväll blev det käk hos mor tillsammans med bror och mormor och Svante. Mycket trevligt.
Det dracks vin,öl och Baileys men inte för mig för jag var chaufför :)
Vi käkade:
Förrätt:
Brushetta
Varmrätt:
Grillad kyckling med wokade grönsaker och nudlar.
Efterrätt:
Underbara kladdkakemuffins med lite grädde.

Imorgon blir det fest men jag ska nog ha en vit helg.
Jag är inte alls van vid att dricka såhär mycket som det blivit nu på sommaren.
Dessutom har karatefyllorna hamnat lite väl tätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0