skön dag

Att gå med cykeln och en sex månaders hundvalp var minst sagt påfrestande. Både psykiskt och fysiskt.
Höll henne så hårt att jag inte kunde räta ut handen sen och jag var så nära att börja grina av frustration.
Var så arg på henne att hon inte ville vara lydig men all ilska försvann sen när vi kom hem jag ställde henne i duschen,hon var så snäll och fin. Blev tydligen smygfotad i mitt egna lilla helvete?!

Lagade käk men det blev inte så avancerat.. som vanligt ;)
Lunch: Halloumi,moghrabiah,avokado,gul paprika och kalamatas.
Lunchlåda: Moghrabiah,kikärtor och gul paprika i en tomatsås.

Sen var jag och simmade med Madde och Fredrik!
Ett gäng killar på typ 30 bast höll på att hoppa och dryga när vi försökte simma.
Hur gick tänket?
"Öh grabbar jag tänkte att vi kunde ta en after work på Fjärran,vi kan hoppa från 3an och ha kul!"
Elleer?!
Vi hade iallfall trevligt och vi simmade 40 längder,bublade och snackade skit.


Imorgon: Skola 9.00-15.00
Stan en snabbis,ska till banken men jag kan nog plåga mig själv med lite fönstershopping.
Jag måste ha ett extrajobb. Men det känns något körigt nu med skola-heltid,lillbabs och körlektioner.

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hahaha, det är rätt kul att agera paparazzi. :)Kram

2008-01-31 @ 23:18:09
URL: http://starletspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0