Hemma


Har haft det jättemysigt och gottat väldigt väldigt mycket i Bollnäs.
Har varit och käkat hos mamma,fick bruchetta,qiunoasallad,lövbiff,rotfrukter och potatisgratäng.
Hehe lite av varje.

Segt att vara hemma igen... Skolan imorgon igen då.
 Den här kursen kommer att ta död på mig.
Mest över all ångest jag får för saker jag inte gör.
Jag vill inte köpa massa böcker... men jag måste ju läsa så jag får lösa det på något annat sätt.
Antingen vara apsnål och låna andras böcker eller hänga i biblan konstant för att läsa exen man inte får låna.

Snart ska vi träffa Madde och Fredde på Interpool.
Jag som aldrig spelat biljard.. vill faktiskt inte lära mig det heller! Jag brukar tycka att det är spännande att lära mig nya saker men biljard känns ruggigt värdelöst att lägga ner tid på...
Men det ska bli kul att träffa Madde och Fredde,så jäkla kul att vi kommer så bra överens allihopa.
Fan vad roligt vi ska ha i Malaysia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0