Fjärran Höjder

Simmade 50 längder idag igen,riktigt skönt!
Men jag ska aldrig åka och simma på en lördag igen,tjocka morsor och skrikande ungar överallt.
Jag fattar inte hur man kan tycka att det är okej och simträna sin 7åring i MOTIONSBANAN!!!
Det är inte rätt.
Morföräldrar som tycker att det är okej att LEKA med sitt 2åringa barnbarn i den SNABBA BANAN.
Vafan gå till oasen om ni ska leka.

Ganska stolt över att jag lyckas hålla humöret i shack. För 2 år sedan hade jag skrikit till morföräldarna att dom är dumma i huvudet men nu gav jag bara en lätt irriterad blick.
haha.

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha ska lägga de där på minnet.. inge sim på helgerna

2008-01-19 @ 17:13:55
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0