En aningens håglös

Precis som väntat klarade jag inte tentan i fysilogi.
Jag vet inte varför det inte klickar för mig.. det är ju logiskt och jag börjar plugga i god tid och ja...
Ändå lyckas jag inte.
Men jag ser det inte som ett misslyckande. Jag ser det som en andra chans.
En andra chans till att lära mig mer än vad jag hade gjort om jag fått E på tentan.
Det enda som känns jobbigt är att omtentan ligger när vi har hemtenta i våran nuvarande kurs "Möte mellan människor",jag vet ju vad jag ska ha för mig den närmsta månaden iallfall.

Känslan är inte besvikelse... känner mig ganska häglös bara... Ungefär som när vi fick tillbaka proven i matteB på gymnasiet,2+1 eller 3+0,jag vet att jag kan göra bättre,jag vet bara inte hur...

Och Anna har beslutat sig för att läsa dubbla kurser och sen går hon officiellt i våran klass!
Jag är så himla glad :D Men jag tycker hemskt synd om henne som måste läsa programmets tråkigaste kurser samtidigt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

vadå matte B?????
läser ni matte b på hälso...?

2008-01-24 @ 10:29:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0