Det går fort...

Skrev detta igår kväll men det ville inte komma upp då så här kommer det ;)

Tiden går så otroligt fort! Redan i slutet på januari.

Igår var vi till Interpool där Patrik,Fredrik,Mange,Kenny spelade biljard och jag och Madde drack vin och tittade på.
Jäkligt trevligt! Patrik blev jättefull och pratade massa strunt på vägen hem,han var så söt.
Jag vaknade 8.15 en aningens seg.. tog ett glas med resorb och sen var jag redo för skolan!
Storhandlade idag också.. tror aldrig jag blivit så nöjd över 2 kassar mat någon gång!
Visst jag tycker alltid att det är kul att storhandla men när jag tittade ner i vagnen kände jag verkligen att den var full med god nyttig mat som jag kommer kunna äta hela månaden.

Nu är Patrik ute i svängen igen,är på Bishop arms med våran vän Ola som fyller 22 år idag!
Själv ska jag ut med Lill-babs en sväng sen dyker jag ner i sängen!
Ledig imorgon.

Tisdag:Hämta min cykel på hig,simma,körlektionx2
Ska snacka med min körlärare imorgon om det är puckat att försöka få en uppkörning innan Malaysia.

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0