Torsdag

Jag är oförskämt trött med tanke på att jag gick upp 9.30 imorse.
Fick simma mina 50 längder idag,imorgon är jag ledig så då ska jag simma 1 timme,promenera med Emilia och plugga massor!

Idag fick jag en komplimang för  mina naglar.
Jag brukar ha rätt busiga färger så jag funderar på att tråka ut er med "Veckans lack"
Mest på skoj,driva med alla  värdelösa dagens  önskeoutfit och sånt töntigt.

En klasskompis blev förvånad över att jag kommer ifrån Gävle.
"Jag hade tippat på Stockholm eller Göteborg"
EH. Jag har ju ingen dialekt från sthlm eller gbg,det måste ju ha med utseendet att göra,jag måste se ut som en citytjej då eller hur? Jag väljer att ta det som en komplimang.
Samma person sa att jag har lite Pippi Långstrump över mig!
Haha det ärr en STOR komplimang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0