Passport

Vi slaravde bort våra pass i flytten så idag var vi till polisen och fixade nya inför Malaysia-resan.
Självklart var det bara kvinnliga poliser som skötte det adminstrativa. Det suger. Varför är det så?
Blir man polis så är väl inte första alternativet att stå bakom disken? Jag har för mig att det finns något rullande schema men idag var det inte en enda man där.

Bilden blev bra iallafall,när jag fyllde i en lapp hör jag P säga:
-Fan vad snygg jag är då!
Han såg sin passbild,haha.
Jag mätte om mig och jag är fortfarande 161 cm,växt 4 cm sen jag var 11 år gammal,haha.
Men jag har korta föräldrar också 165/171cm.
Men brorsan är uppåt 180 cm,hum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0