Ny kategori

420810-19
Matte Carlsson

Jag har en ny kategori! Den heter Irritation och kommer självklart handla om saker som irriterar mig,vilket rätt många människor/grejer/situationer gör. P brukar säga att jag låter ytliga grejer irritera mig onödigt mycket och det är verkligen sant! Genom den här kategorin kanske jag så småningom taggar ner.
Den där mannen på bilden,Matte Carlsson i Lets dance irriterar mig något enormt!
Han är så jävla sliskig,ful och framförallt en kass jävla dansare.
Fattar inte vilka hjärndöda kåta hemmafruar som vill se hans jag-är-så-läcker-flin varje vecka.
Jag måste fan börja rösta.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh! Genialiskt med en kategori för iritationsobject(osv)! Jag brukar nog också iritera mig på onödiga saker... som fula blåjeans tex.. :P

2008-02-11 @ 10:56:45
URL: http://dementedwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0